nehirsude0 Eşinizle ilk buluştuğunuz yer bebeğinizin ası olsaydı ne olurdu? Benimki söylüyorummmm Ebenin parkı olurdu 😂😂🤣
hayatmavii16 Berilsmom13 patilla yı bilmiyorum da o dediğiniz patilas olmasın çünkü fomarada da var şubesi 😁
Berilsmom13 nehirsude0 Bursa’da fast food- yemek üzerine bir zincir :) birkaç yerde var sene 2013 heykel patilladayız hey gidi günler hey 😂
Beyninizikullanmakucretsizdir nehirsude0 aynı üniversitede okuyorduk. Orada göl vardı. İlk buluşmada göl kenarındaki manzaraya karşı oturup sohbet ettik 😂