Oğlum henüz küçük, 19 aylık. Fakat çömüp özel bölgesini eliyle tutup çiş ve kaka diyor. Ama çişi veya kakası geldiği için söyleyip söylemediğinden emin değilim. Bazen kakasını yaparken dışarıdayken veya evdeyken farketmiyor çömelerek yapıyo bezine. Bu zamana kadar tuvalete gittiğimde hep yanımda geldi. Her geldiğinde çiş, kaka yapıyorum diye dile getirdim. Aklında ordan kalmış olabilir bilemiyorum. Şuan lazımlık alıp ufaktan başlamam için erken mi sizce?