Ben kemoterapide çalıştım. Tahmin edersiniz ki nasıl dökülüyordu saçlarım tutam tutam. İlaçlara çok maruz kalmıştım çünkü. Beni zeytinyağı kurtardı. Haftada bir zeytinyağı ile dipten uca taradım. Yarım saat bekletip banyoya girerdim. Her yerimden saç çıkmıştı.😂