Sabah aşımızı olduk ateş takip ediyordum 7den sonra 37.3 şimdi 37.0 olmuş . Üstünde ince uzun kollu zıbın ayağında çorabı var sadece doğru mu sizce ? Birde uyanık olduğu zaman aşı olduğu kolunu yukarı kaldırıyor ben indiriyorum o kaldırıyor 😂😂 ay gülesim geliyor öyle görünce ama canı mı acıyor acaba yoksa normal mi bilemedim