Busraaydogan Merhaba içimi yiyen bir konu var oğlum 2 hafta önce 2 yaşını doldurdu bir konuşması iyi diyebilirim herşeyi konuşmaya çalışır benim sorum genelde kendi söylediğini ve benim söylediğimi bir kaç kere tekrar ediyor bu normal bir durum mudur ?
amansallagitsin Busraaydogan 😁😁😁 evet bizimde oleydi zamanla azaldi duzelmeye basladi bi ara gine tekrarlar gbi oldu ama bnuda soyle algiliyorum cevap verene kadr kendi cevabını duyana kdr aynisi tekarliyor 😀😀😀
Busraaydogan amansallagitsin ayy çok sağolun içime su serptiniz biraz benim oğlumda bazen çok yapıyor bazen yapmıyor ama kafaya taktım sizin kaçıncı ayda azaldı yada yaşta diyim
amansallagitsin Busraaydogan suan 2 bucuk yasinda birde siz surekli tekrrlyrsnz sizide ornek aliyor olbilir. Yani nrml bi durum
1prenses1anne_ amansallagitsin benim kızım 2 buçuk yaşında dede mama anne başka konuşmuyor me yapabilirim herşeyi anlıyor konusmuyor
1prenses1anne_ amansallagitsin arada veriyordum ama eskisi gibi bağımlılığı yok açtığım zaman 5dk bakar sonra oyuncaklariyla oynar
Sedas00 Çok normal korkmayın çocuklar tekrar ederek ögreniyo herşeyi benim kızımda öyleydi Şuan düşünüp kendi fikrini söylediği için azaldı ama 🥹
amansallagitsin 1prenses1anne_ o halde oyun gruplarina verin akranlari ile vakit gecirsn. Bol bol konusun soru sorun yani bu ne hadi sole gbisinden degil. Etkinlikler yapin.