baloglusss Uffu 37+3 normal doğum küveze girmedi 2.920 49,5 cm di. Gazlı bebek değildi çok sakindi oğlum mamasını içer uyurdu
sevval_5481 Uffu ilk kızım 37-0 da doğdu emme refleksi falan baya düşüktü sezeryan oldum sütüm 4 gün sonra anca geldi mama verme durumunda kaldım ama çok şükğr herşey geçiyor şu an da 14 günlük bi bebeğim var 38-0 da doğdu oda maşAllah rabbim nazardan korusun hiçbiri küveze girmedi endişe etmeyin
minikoglummmmm Uffu 2500 kilo 48 santim doğdu 3 ayda bitti gazı tam 37 normal doğum kuvezde felan kalmadı
Tomris61 Uffu 37+2 maalesef hızlı solunumdan kuvöze girdi. Sezeryandı. Gazlı değildi. 3 kilogram, 49 cm kız bebek.
mervenaz Uffu tansiyon hastasıyım ben küvezde kaldık 1 gün emme refleksi nefesi iyiydi kolik bir bebek değildi çok şükür ama kıkırdağı gelişmemişti doyurmak işkence gibi geliyodu şu an 5 aylık çok şükür gayet neşeli herşeye gülen bir bebek oldu
irva Uffu 36+0 da doğum yaptım.Küvöze hiç girmedi oğlum.2660 kg doğdu 2550 ile çıktık hastaneden.48 cm doğdu.Hiç gaz sorunu vs yaşamadık biz.
birprensesanesi Uffu 37+2 doğum yaptım iki gün önceden ciğer geliştirici vuruldum küveze girmedi bu yüzden her ihtimale karşı vurulmuştum iki doz 2800 47 cm doğdu miniğim gazlı bir bebiş değildi
elif2424 37.haftada kontrole gitti doğum yaptım 3300 doğdu 25 gün yoğun bakımda kaldık akciğer enfeksiyonu yüzünden şimdi 8 aylığız
asliica123 37+1de kız bebek doğurdum. 2250 gram 48 boy doğdu. Küvöze girmedi. Gazlı bebekte 2.5 ayda gaz sorunumuz bitti. Bu sürede 5 ve ya 6 şişe maflor probiyotik damla kullandık.
EypMom Uffu oğlum 37+4 de sezaryenle doğdu 49cm 3 kilo su yuttuğu için küveze girdi 3 gün ve çok çok çok gazlı bir bebişti
gizemtann Bende suyunun bitmesinden ötürü 37+0 da sezaryen oldum. 2680 gr 48 cm doğdu küveze girmedik gaz problemide hiç yaşamadık bugün 3 aylığız 6 kilo 63 cm oldu çok şükür 😅
htp1997 Uffu Haftada sezaryen oldum. Oğlum 3330 gr 50 cm doğdu. Gazlı bir bebekti 4.aydan sonra gazı azaldı.
dile Ben 39.hafya da sezeruan oldum oğlum 2410 gr doğdu küveze falan girmedi ertesi gün eve geldik 😂 oyuncak bebek gibiydi
lutfenoturcocugum Uffu Planlı sezaryen , 3 kilo 100gr,49 cm ,kuvöze girmedi,iki yaşına girecek hala gazlı 🤷
berilberra Uffu Uffu 36+3 2650 gr doğdu..Kuveze girmedi ve gçok gazlı bir bebekti 🙈 şuna 6 aylık gazı biraz hafifledi fakat yinede gazlanıyor.
GokcelifMom Uffu 37+4 te sezeryanla doğdu kızım. 3500 gr dı küveze girmedi. Çok şükür kolik gazlı falan değildi. Emme refleksi gayet iyiydi.