bahardg merhabalar arkadaşımın bebeği de aynı durumdaydı 4 5 gün yapmazdı doktor normal dedi katı gıda almadığından sütü çiş olarak atarlar 10 günde bir bile yapabilir anca birikir gibisinden açıkladı ama bi kaç gün yapmayınca çocuk çok huzursuz karnı taş gbı oluyordu her gece acile giderlerdi 5 aylıkken ek gıdaya başlattı doktoru şimdi 7 aylık düzene girdi . Kayısı falan yiyin bol bol sütten geçer iyi gelir