kızlar ben doğum kontrol hapı kullanıyorum bugün için olan hapı düşürdüm yere bulamadım bulsam ne olursa olsun içecektim ama yok yani ne yapıcam kullandığım qlairista perşembe başladıysam ilaca yeni kutuya yine perşembe başlıyorum günü gününe yani napıcam kullanan var mı akıl verin lütfen