use1234 Eşim işi nedeniyle baska sehirde. doguma geldi şimdi de tekrar ayrılık vakti 😭 ağlayasim geliyor çok üzülüyorum dolup dolup taşıyorum ama kendimi ferahlatmaya calisiyorum sütüm gidecek diye korkuyorum dayanamıyorum ayrılığa ☹️
amansallagitsin use1234 ah canm Tez zamanda kavuşsursnz insAllah üzülme desem de elden birsey gelmiyor. Artk teknolji ilerledi hergun goruntlu konusur dertlesirsnz. Sn bebegine odaklan guzel beslen guzel uyu dinlen.