Merhaba anneler bebeğim bugün tam 2 aylık oldu. Uykuya sadece kucağımda gezdirdiğimde geçiyor. Beşik kabul etmiyor hamak beşik bile aldım sallanır belki uyur diye yok ayakta sallamayı denedim istemiyor asla uykuya geçmiyor ağlıyor . Nasıl alıştırabilirim ya bazıları sallamaya karşı ama ben sallansa bile kabulum ayakta gezmek yoruyor çok daha da büyüdüğünde düşünemiyorum bile. Yok mu taktik verip yol gösterecek biri