cansu154 Kızlar merhaba, sleepy ıslak mendil pembe paket ve sarı paket farkı nedir ? Aranızda bebişine kullanan var mı ? 2 aylık kızıma kullaniyorumda tesadüfen farklı paket olduğu dikkatimi çekti Sizce hangisi daha iyi daha temiz içerikli ?
aven cansu154 bebegimin hic bir yerine islak mendil kullanmadim 1 kere dahi kullanmayida dusunuyorum saglikli bulmuyorum birde bebegimin cikdi cok hassas sulasil mendillerden kullanabilirsiniz (onuda disariya ciktigimda kullaniyorum sadece) öneri sunmak istedim 😘
AEgemm cansu154 sanırım sarı biraz daha ıslak gibi ben çok bir fark göremedim aralarında genelde bionatural kullanıyorum
cansu154 aven sagolun oneri için bende pamuk planlamistim ama olmadi uzun bir hastane surecimiz oldu ve islak mendile basladik ne yazikki
derya0712 Bir aylik olduktan sonra bebegime hep pembesini kullandim ve cok memnunum.Stok yapiyorum genel olarak hatta.Sarisini hic kullanmadim yorum yapamayacagim o yuzden sarisi hakkinda 🐥
maca cansu154 ben sarı kullanıyorum memnunum pembesini hiç kullanmadım yani hamileyken sarı daha avantajlıydı aldık baya doğdu doğalı kullanıyoruz