Sabah akşam dk başı meme ağzında, geçer dedim zamanla ama dört aydır böyle. Ne yemek yiyor ne kaliteli uyku uyuyor. Haliyle ben de artık 4-5 saat uykuyla idare etmekten yılmış durumdayım. Şu an sabır taşı sürsem anlar mı sizce? Bir şekilde vermedim diyelim, nasıl uyutacağım? Uyutamayıp sallarsam diye de korkuyorum. Ona alışırsa da çok kötü çünkü. Tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi?