Annelerimizi kahvaltıya götüreceğiz , pazartesi günü de kendimiz tatile çıkacağız 2-3 günlük bir Sapanca kaçamağına :) eşimin hediyesi 😻 anneme ve kayınvalideme de bluz almayı düşünüyorum hiçbir şey almayın demişlerdi :) Gerçekten yavrusuna, hayvan dostuna, yeğenine, kimsesiz bir yavruya annelik yapan, hayatta olmayan, emeği geçmiş tüm annelerin günü kutlu olsun bu arada 🩷