twinsmomm2 Şuan 4 ay 28 günlük 2 güne 5 ay bitmiş oluyor 6.aya giriyoruz.2 numara mamaya direk geçmem mi gerekiyor yoksa 6.ay bitince mi geçmeliyim?
kuzeyanne_ twinsmomm2 canım ben bu soruyu çok iyi bir uzman cocuk doktoruna sormuştum.6Ay doğduktan sonra 2 numaraya geçeceksin dedi
alparslan1_ twinsmomm2 2 gün sonra 5. Aya girmiş oluyorsunuz. Şu yaşta ve ayda önden gitme işi başka şeyleri zorlaştırabiliyor😃 1 ay 2 gün sonra 2 numaraya geçebilirsiniz. Bağırsak florasının bozulmaması için.