Merhabalar hanımlar kızım 19 aylık yaklaşık bir aydır katran gibi koyu renkli ve katı bir şekilde kaka yapıyor fakat hergün düzenli olarak yapıyor kakasını günde bir yada iki kez, dişten yada mamadan diye düşündüm fakat hala devam ediyor yarın doktorumuza randevu aldım internette barsak kanaması vs diyor iyice korktum bana yardımcı olabilecek var mı acaba demir eksikliğinden de olur mu