Bebeğim 5 ay 17 günlük. Son iki aydır tüm uykularını çığlık çığlığa ağlayarak uyuyor gündüz yaklaşık beş dakika ağlıyor sonra uyuyor ama gece uykusuna yatarken en az yarım saat ağlıyor gerçekten çok yorucu olmaya başladı. Ona da yazık bana da. Eskiden yatağına koyardım uyurdu. Şimdi ağlamasın diye denemediğim uyutma yöntemi kalmadı eninde sonunda uyuyor ama uyuyana kadar çocukta hal kalmıyor bende kulak kalmıyor bel kalmıyor.. Uykusu yokken uyutmaya çalışmıyorum . Kendisi uykum geldi diye ağlamaya başlıyor sonra uyuturken yine ağlıyor. Hemde ortalığı yıkarak. Uyanınca gayet keyifli ta ki diğer uykusuna kadar…
Bu sorunu yaşayıp çözen anneler lütfen bana fikir verebilir misiniz? ❤️