eraysen merhaba teşekkür ederim doktorumuz şöyle anlattı, 4 ml çekti enjektöre önce 1 ml verdi bir buruna şimdi boğazına gidecek ve ağlayıp öksürük sümükle diğer burundan atacak dedi. Ve öyle oldu 1-2 Sn içinde hem serum fizyolojik hem bayağı sümğk çıktı. Sonra diğer burun aynı şekilde. Peş peşe 2 ml verdik bi sağ bi sol burun. Sonra yine ters çevirip pat pat yaptı sırtına. Ben de az önce öyle denedim inşallah doğru yapmışımdır. He bir de enjektör ucunu burun deliğine tam yerleştirdi ama direkt karşıya püskürtmedi yüzüne dik gelecek şekilde burun içinde döndürdü hafif, ben de öyle yaptım