Mlkkrm Kızlar selam👋 Sağ diz kapağım son 1 aydır aşırı derecede ağrıyor ilk zamanlar daha kötydu gece yatamıyodum suan daha iyi ama ayakta cok kalınca ve yuruyunce agrıyor doktora gıttım daha bu c. Tesı mr cekılecekler bu sorunu yaşayan varmı?
irva Mlkkrm Menisküs olabilir.Ben menisküsten ameliyat oldum.Aşırı ağrı vardı sonrasında da ilerleme başlayınca kitleniyordu resmen bacağım.Çömeldiğim yerden kalkamıyordum dizim kitleniyordu zorlanıyordum.
gunes0312 Mlkkrm cok gecmis olsun beimde ayni dun doktora gittim röntgen çekildi pazar günü mr çekilecek bakalım ne olacak. Doktor dizde kıkırdaklarda aşınma var gibi dedi ve diz kapağında kaslar çok kuvvetsiz dedi bakalım mrdan sonra n3 diyecek aksatmadan doktora gidin bence sizde