Sezeryan doğum yaptım bende.
İlk bi kaç gün sütüm yoktu diye mamaya başladık. Sma optipro kullandık. Sonra eşim, zaten çok fazla mama kullanmıyoruz en iyisini alayım dedi. Golden goatı aldı. Çocuğum o mamayı kullandığı an kolik bebek gibi hareketleri olmaya başladı. Çok ağlıyordu. Acaba neden diye düşündük. Meğerse mama böyle yapıyormuş. O gün bugündür onu bıraktık. Tekrar sma optipro kullanmaya devam ettik.