barbiee_ merhaba bizde 3 aylığız bizde de kabızlık var ama kimi zaman su gibi geliyo doktorumuz süt ve süt ürünlerini kestirdi, ben kulak çöpüyle zeytinyağı yapıyorum poposuna rahatlıyo çıkarıyo,bugün farkettim poposunun içinde kırmızı et gibi bişey gördüm çatladı muhtemelen tahriş oldu bişey olurmu kendiliğinden geçer mi zeytinyağı içirsem 1-2 çay kaşığı iyi gelirmi verilirmi 3 aylık bebişlere sormak istedim