Merhaba arkadaşlar, 8 aylık bir kızım var yaklaşık bir aydır uykuya direnişler çok arttı özellikle gece uykusu, artı gecenin bir yarısı uyanıp 2 saat uyanık kalıyor çok sık uyanıyor uyanırkende bazen uyku halinde de ağlıyor uyurken arada inleme sesleri çıkarıyor. Uyutmaya çalışırken avazı çıktığı kadar bağırıyor, bi ara acaba üst dişler mi çıkıyor dedik ama onlardan da birşey çıkmadı hala, bunlar bu aylarda normal mi aynı şeyleri yaşayan varmı.