zlar nerden başlamalıyım bilmiyorum kardeşimin oğluna bugün dmd tanısı koydular.. ailecek perisaniz şimdiye kadar ismini dahi duymadığım bu kas hastalığı bizi derinden üzdü ben halası olarak bu kadar perisansam annesini düşünemiyorum.. tedavisi de yok bu lanet hastaligin yavrum benm daha 3 aylik ve elimizden hiç birsey gelmiyo .. kendimi aglamadan durduramiyorum.inşallah yoktur ama aranızda bu hastalıkla tanısan yada Bi tadınidigi olan var mı.