Arkadaşlar merhaba kızım 10 aylık oldu alt dişleri güzel çıktı fakat üst dişleri çıktıktan sonra malesef ki siyah gri şekilde lekeli çıktı ve çok çok üzülüyorum eşimin ailesinde genetik kalıtsal diş hastalığı olduğu için ister istemez şüphelendik ve eşimin diş doktoru arkadaşına sorduk o da işin uzmanı başka bir doktor arkadaşına göstermiş ve direk lekedir yani demirden kaynaklı olduğunu demiş şimdi bu durumu başka yaşayan arkadaş var mı acaba