1sirinannesi Selam kızlar benim 33 aylık bir kızım var, bu hafta salı günü test yaparak, hamile olduğumu öğrendim şuan da 6+3 haftalık, ama pantolonlarım olmuyor oluyor da göbek kısmı olmuyor. 🤣 Bu normal mi 2. Gebelikte yoksa bu gidişle fıçı gibi olucam. 🤣
Deletedmom_108 1sirinannesi İlk hamileliğim benim ve buna rağmen ilk 3 ayda 8 kilo aldım. Hamileliğimi toplamda +14 kilo ile tamamladım yani hızlı kilo alımı başlarda olabiliyor demek ki 😁
gencmom_ 1sirinannesi büyük ihtimalle gaz Bende ilk hamile kaldığım da göbeğim birden şişti tövbe bu ne dedim doktor gaz o normal dedi
1sirinannesi gencmom_ Ne yesem karnım hemen şişiyor ondan mı acaba, ilk gebeliğimde vardı ama bu kadar değildi. 🙄