Gece1
Küçükken yetişemiyordum hatta annem ara ara yardıma gelirdi . Fakat şuan oğlum 17 aylık yaşına girdikten sonra herşey iyice oturdu herşeyi anlıyor onunla birlikte süpürüyorum evi , yemeğimi yaparım , çamaşırları yıkarım , o uyuduğunda evi siler toz alırım çamaşır asarım yada ütümü hallederim . o varken herşeyin içinden çıkıyor çnkü bazı şeyleri uyanıkken bazılarını uyuyorken yapıyorum böyle bir düzen kurdum . Oyuncakları da kendi oynar sıkılınca sepetine atar hepsini çok şükür aşırı dağılmaz ben koltuk altına kaçanlar varsa onları toplarım