1 buçuk ay oldu yüksek tansiyondan beyin kanaması geçirdi annem.. iftara ananemi çağırmış, öğlen yemeğini tüpe koymuş akşam 7 de babam işten geldiğinde annemi tuvalette baygın bulmuş bütün yemekler kömür olmuş ev duman altında kalmış beyin ameliyatı oldu ama hala uyanmadı. Doktorlar bakım hastası olarak kalabilir uyanabilir de uyanmaya bilir de diyorlar böyle bi olay yaşayıp güzel sonuç alan var mı içim yanıyor 😔