Nickibosver Ev hanımıyım şu anda yani atanmaya çalışıyorum. Ama aynı zamanda hamileyim yani en az 2 sene daha ev hanımıyım. Gerçek şu ki evde hiç iş bitmiyor. Sabah kahvaltısı bulaşığı öğle yemeği akşam yemeği hazırlama derken tezgah nerdeyse hiç temiz kalmıyor. Çocuk var tabi ki onu oyala oyun oyna vs ayrıca ev hiç düzenli durmuyor. Benim kızım öyle yani hep bir şeyleri bir yerden başka bir yere taşır. Bu arada kendim için bir şey yapmadığımı farkettim. Dışarı çıksam bile kızımla yürüyor yani onu kontrol ediyorum sürekli. Siz vakit bulup kendiniz için birşeyler yapabiliyor musunuz ? İnternete girmek TV izlemek haricinde
Lolik Nickibosver böyle yazıları görünce rahatlıyorum bir benim evim böyle değil demek ki diye😄doğuma kadar bende çalışıyordum . tüm gün hiç oturmasam yinede iş bitmez ev işi çok nankör. Ben biraz şanslıyım kardeşim , annem yakın çok bunalınca kaçıyorum çocuk benim değil gibi takılıyorum , evdeykende bebe uyuyunca kendime kalıyorum eşimle vakit geçiriyoruz çay kahve film gecesi falan onun dışında günüm sizinkinden farksız siz bir de hamileymişsiniz Allah yardımcınız olsun ne diyim❤️
salakmisincemilee Nickibosver ben calisiyorum aksamlari yataga yatabilmekten baska kendim için yapabildigim bisey yok
zahide0742 Nickibosver bebeğim uyuyunca yemek ev işleri anca yapıyorum ama gece uykusuna geçince kitap okuyorum saç ve cilt bakımı yapmak beni rahatlatıyor birde kuaföre felan gidiyorum düzenli olarak bu şekilde kendimi iyi hissediyorum
tantuniayrangerisiyalan Nickibosver Kendim için yaptığım şeyler; Yemek yemek Banyo yapmak ( arada bir banyodan sonra saç düzleştiriyorum beni çılgın beni ) 💃🏼
Nickibosver Lolik teşekkür ederim. Bulunduğum ilçede kapısını çalabilecegim kimse yok. Bu durum da çok canımı sıkıyor ama yapacak bir şey yok 😔
Nickibosver salakmisincemilee çalışmak sizin kendinize yaptığınız bir yatırım. Şimdi maddi açıdan güvence yaşlanınca yaşlılığınız güvence. Ayrıca çalışınca insanın sosyal hayatı oluyor ele güne karışıyor. Çocuktan sonra özellikle yabancı olduğum ilçeye daha fazla yabancı oldum. Kızım iyi ki var tabi ki ama gidecek bir sosyal ortamım yok
Melez4453 Diyet yapıyorum bu ara Sabah fırsat bulursam kahvemi huzurla içsem ne ala Öğlen yarım saat örgü yaparsam deşarj oluyorum Akşam da on da uyursalar kitap okur uyurum
Nickibosver Melez4453 diyet yapmak alışınca insana kendini iyi hissettiriyor hele bir de eksi görünce 😅 10 kg vermiştim hamile olduğumu öğrendim artık doğumdan sonra sil baştan
Nickibosver tantuniayrangerisiyalan ahahah nefes alıyorum ben de kendim için gerçi alerjim var onu bile doğru düzgün alamıyorum 🤣🤣
sezer2022 Nickibosver oğlum 1 yaşına gelince folklor kursuna yazıldım hem spor olur hem sosyalleşirim diye, haftada 1 akşam ve sağolsun eşim oğlana baktı, ben gittim 🥰 15 aylıkkende yarım gün işe döndüm,, sizde en azından kursa falan yazılabilirsiniz
shurup Nickibosver kitap okumak ve kişisel bakım dışında bir şey yapamıyorum şu an maalesef. Oğlumun kırkı çıksın hava da biraz düzelirse sabah yürüyüşü düşünüyorum inşallah düşüncede kalmaz başarırım 🫣
Nickibosver shurup eğer bebeğin bebek arabasını severse dışarısı en güzeli. Benimki seviyordu bir saat bazen iki saat yürürdüm şimdi yürümeye başladı pek durmak istemiyor bu yüzden dışarı çıkmak zor gelmeye başladı. 😅
Milo Nickibosver kendim için yaptigim en guzel sey bu zamana kadar evlendigimden beri işe dönmem oldu 🥳o kadar mutluyumki
Lazerlimunafik Nickibosver İlk 2 sene her anne haliyle yoğun koşuşturma içinde olur bu çok normal ki hepimiz aynı şekilde ama ben kendim için de kendime zaman ayırırım. Çünkü ruhuma iyi geliyor kendimle ilgilenmek Yorucu oluyor mu evet yorucu ve yoğun hayatım var olabilir memnunum ve mutluyum 🤭 Kaldığım yerden devam ediyorum Temizlikte yapıyorum, yemekte Kitapta okuyorum, komşuda da oturuyorum, dışarı da çıkıyorum Kendime vakit ayırmak için bahaneler sunuyorum ☺