yamaniskom Anneler selam bebeğim sarılık geçirdi tedavi geçirip evimize geldik ama sanki sarılığı devam ediyor bu normal mi ne zamanda atlatılır sarılık? Hastaneden çıkarken değerimiz 10du neler yapmam gerekiyor geçirecek önerilerinizi bekliyorum lütfen
Mrt06 yamaniskom sarılığı geçirecek tek şey beslenmek, emziyorsanız günde en az 4defa mama verin beslenme arasını 2saatten fazla tutmayın
utkummm yamaniskom bol bol emzir uyanikken yarim saate bi bile emzir uyurkende en fazla 2 saat uyusun sonra kaldir emzir
yamaniskom utkummm sürekli emzirmeye çalışıyorum uyandırıp bazen uyanmıyor korkutuyor beni geri mi yükseliyor değeri diye
utkummm yamaniskom bezini acip uyandirabilirsin yada elini biraz islatip boynuna yanaklarina surup uyandirmaya calisabilirsin
Mdorukkk yamaniskom kontrole tekrar götürün derim arkadaşımın bebeğinin sarılığı indiğinde tekrar geri çıkmıştı çünkü
Bebekligiller yamaniskom yenidoğan bebeklerde ilk 14 gün çok riskli oluyor sarılık açısından. Ben hem emzirip veriyorum hem sağıp veriyorum. 1.5 saate bir ağzına tıkıyorum zorla. Bezini değiştirirken uyanmış oluyor o zaman emziriyorum diğerlerinde sağıp veriyorum. Çene kasları çabuk yoruluyor maalesef 🙄
annesininbebisi İlk iki hafta sarılık oldu bebeğim ilk günler sütüm gelmemişti ama hastaneye gitmedik bol bol emzirdim bebeğim de emdi çok şükür. O şekilde atlattık biz
gencbir_anne yamaniskom bebeğim 24 günlük doğduğundan beri sarılıkla uğraşıyoruz 2 kez fototerapi aldı ilkinde düşmüştü sonra tekrar yükseldi tekrar fototerapi aldı sonra tekrar yükseldi ama sınıra ulaşmadı böyle böyle geçecek herhalde ben emzirmenin yanı sıra sağarak da veriyorum
yamaniskom gencbir_anne merhaba bizde 2. Kez yatıp çıktık sizin 3. Kez tekrarlandı mı acaba çok endişeliyim elimden gelen herşeyi yapıyorum
gencbir_anne yamaniskom Sü olmadı elhamdulillah olmaması için her emmeden sonra sağıp kalan sütümü de içirdim sürekli besledim