AbEsMu130125 bazı mamalar böceklenir ki aptamilde bozulduğunda bu çok görülür böceklenmişse bozuk demektir ben 1 senedir aptamil kullanıyorum hiç bozulmuşa denk gelmedim ama duydum bozulunca böceklendiğini bazısıda topaklanır suda çözülmez belli eder kendini yani birde şu var aptamil mamayı hazırladığında kokla kötü koku yoksa da bozuk değildir ben oğluma yapıyorum mesela içiyor kalıyor mama1 saat sonra kokluyorum dayanılmicak kadar kötü kokuyor bu şekildede anlayabilirsin bence