Yan komşum var çok sevdiğim fincan takımı getirdi bana kızımın doğum gününde kıyafet aldı oğlum doğduğunda isimli tohum yaptırdı 100 TL para verdi öbür kızıma gene 100 TL para verdi köye gider yumurta falan getirir bayağı bir hakkı geçti bana ben daha önce ona bir tane takım almıştım internetten çok pahalı bir şey değil normal bir şey şimdi hamile oğlu olacak sizce gitmeden ne almalıyım çünkü tayin olacağız bebeğin doğduğunu görmeyeceği gitmeden vermek istiyorum ne alabilirim ne verebilirim