zehraliii Merhabalar anneler bebgim dokuzuncu ayına girdi süt ve yumurta alarjisi var diyet yapıyoruz.Günde üç öğün ek gıda ve anne sütü veritorum buna rağmen kilo alımı cok az 200-300 gr alıyor.Ne yapmam lazım aynı durumu yaşayanlar neler yapıyor.
Uykusuz-annee zehraliii benimkide 8.5 aylık ek gıda alımı iyi emmesi iyi ama 2 ayda 400 gram vermiş almamış
zehraliii edaeliz92 dogum kilosuna göre az cidden klosu birde üç öğün maşallah güzel bitiriyor tabagını ben şaşkınım açıkçası
zehraliii Uykusuz-annee offf neden oluyor acaba cok hareketlendiler o yüzden mi acaba yemek düzenlerine çok dikkat ediyoruz ben anlamadım bu işten bişey
Uykusuz-annee zehraliii biz kan tahlili falan verdik muayene falan doktor yapısal dedi biz eşimle iri kemikli insanlarız boyluyuz falan ama çocukluğumuz zayıf geçmiş hep genetik olabilir önemli olan sağlıklı olması dedi