ikitosbikannesi Bebeğim 8.5 aylık anne sütü alıyor. 1 haftadır zar zor emziriyordum.en fazla 3 kere emiyordu oda 2 dk bile değil.Bugün sadece 1 kere emdi oda sabah. Kesinlikle tutmuyor memeyi. Kafasını çeviriyor ağlıyor. Doktor kontrolümüz vardı danıştım. Mamayla destekleyeyim mi henüz çok küçük dedim. Hayır kilosu gayet yerinde ek gıdayıda güzel alıyor mama verme kesinlikle. Günde 1 kerede olsa emzirmeye çalış. Geçici süreç olabilir dedi. Ama içim rahat etmiyor anne olarak. Sen doktordan daha mı iyi bileceksin demeyin. Sadece ek gıda yeter mi diye endişeliyim. Öneri ve Tavsiyelere açığım 🌸
kubra2608 ikitosbikannesi ek gıdayı artırmanız lazım o zaman 1 kere emmeyle mama da yok aç kalır bence
Aslicamm ikitosbikannesi mama alırsa anne sütünü tamamen bırakma ihtimali daha yüksek bence. Ek gıdayı fazla aliyosa meme ihtiyacı olmuyo olabilir ama geçici bi süreç de olabilir benim oğlum 1 yaş sonrasında artırdı emmeyi
arasardaannesi ikitosbikannesi sağark ıcerse öylede vermeye calısın guzl yerse ek gıda yeter tabı ama anne sütünun degerıde ayrı🌺
belus Geçici olabilir dediği gibi, bizim bebekte 9 aylıkken emmeyi bıraktı bir süre, mama vermedim kilosu normal dediği için doktor.10 gün sonra tekrar içmeye başladı🌸
ikitosbikannesi Aslicamm çok fazla vermiyorum açıkcası 2 ana 2 ara öğün olarak gidiyor. Miktarlarıda çok fazla değil. Güzel ediyordu birden böyle yaptı. Bir süre bekleyeyim belki geri döner. Teşekkür ederim 🌸
Seher-76 Benimki 5 aydır isteyerek almıyor uykuya daldığında emzik çıkarıp meme koyuyorum ağzına uykuda olmasa içmiyor bide böyle deneyin ve mutlaka ek gıda öncesi teklif edin sonrasında doyup almıyorlar
ikitosbikannesi Seher-76 uykulu olduğunda hiç kabul etmiyor. Ek gıda öncesindede kabul etmiyor. Öğün vermedim gene emmedi