Çoook normal ☺️ O hala seni bir parçası olarak görüyor çünkü. Bebekler sadece acıktıkları için emmezler; kendilerini güvende hissetmek için, rahatlamak içinde emerler☺️ bende diyordum geçecek mi bu günler diye, afedersin göğüslerim çok acıyordu artık ama geçiyor emin ol ☺️ bırak alsın senin kokunu 🌸