Kızlar bebeğim 4 aylık olmak üzere öncelikle Maşallah diyeyim çok sakin uslu bir bebektir gece uykusuz kalmadım diyebilirim bu süre içersinde 💙bu düzen bozulur diye çok korkuyorum sizce böyle geldi böyle gider mi zor günler beni mi bekliyor büyüdükçe 😁 yorumlarınızı bekliyorum teşekkür ederim 🙏