damla6116 ben 3 aylıkken lokal yaptırdım 6. Aydan önce genel önermiyorum dedi doktorum bence 1,5 ay daha bekleyip lokal yaptır
clgnbayb123
esum bence dişler yer yaptığı için ağrı yapıyo şuan bebeğim 5 aylık oldu bugün tam 10 gün önce alttan iki dişi çıktı ben calgel die bi jel var diş eti için onu buzdolabına koyup sürüyorum rahatlıyo