eternal_8 Normal doğum yaptım dıştaki dikişlerim yara kabuk bağlar kahverengileşir ya öyle olmuş fotoğraf çekip baktığımda öyle gördüm. Normal mi bu acaba yaşayan var mı? Biraz da geriliyor Endişeleniyorum
Hazal-askin eternal_8 kahverengi olma kısmını hatırlamıyorum ama gerilmesi iyileşiyor demek o dikişler düşecek çamaşırina yada eline gelir büyük ihtimalle kaşınıyor mu peki tatli tatlı
eternal_8 Hazal-askin evet kaşınıyor da. Şimdi bir tane siyah düşmüş pedime düğümlü şekilde. Bu iyi bir şey midir