Elfgrn mervepamukk Yani erken yapmışsınız varsa bile çıkmamış olması çok normal sabır etmek zor ama el mahkum beklemeniz gerekli
mervepamukk Elfgrn evet doğru söylüyorsunuz eczanenin önünden geçerken kendime engel olamadım bir de burda çok resim atan var böyle erken yapıp silik çıkan falan belki benimde silik çıkarsa umutlanırım dedim kendi kendime🥲ama direk tek çizgi çıktı
mervepamukk Elfgrn evet ben kapıldım bile insanın umutlanması ne tuhaf ya gittim yine baktım teste hayırlısı olsun ya bekleyeyim bakalım
atlasmommm Bende en erken regle 3 gün varken öğrendim ki çok silikti test beta 25 di düşün erken yapmışsın canım