gggb bende Fransa’ya gittiğimde ordan uygun bir fiyata almıştım , bargelloya sormak lazım , inanılmaz kalıcı sıktığın kıyafeti makinaya atıp yıkamadığım sürece asla çıkmıyor ağır mı kokusu asla ağır da değil ama tam olarak aradığın koku diyebilirim , çok kişi soruyor kullandığımda ….