berilla7 önceden gayet iyiydi sesiz sakın bebek idi uykusunda problem yok idi gece deliksiz uyurdu şimdi 3678736884 kez uyaniyo ayrıca gündüz uykusu sayılı emmeye gelince zaten Hep problem idi 2.5 aydan belli uykuda emerdi mamada ayni sekil 2.5 aydan belli biberon mama reddi oldu bide ağzına bile almadı sayısız mama denedim yinede icmiyo sute gelin baya azaldı göğsümü sıkınca süt dahi azıcık cikiyo ne yapacM ne edecem şaşırmış durumdayım allahim yardımcım olsun hic bitene gidip oturamıyorum bile hiç bi yerde durmuyo