minikoglan atlasmommm olur olur ben önce tavada içine ne koyacaksam pişiriyorum ekmeği n içine koyup üstünede bi ağırlıkla bastır güzel oluyor 😂
KaynanaYiyen atlasmommm annem geçen aya kadar öyle yapardı. Tabikide olur. Üstüne tencere bastır yaprken 😁