4 yaşında kızım ve sinirlendiğinde vuruyor bana kötü cümleler kuruyor babasına yapamiyo çünkü cekiniyo babasından ben vurduğunda ses tonumü yükselterek yapma ben sana yapmıyorum vurmak iyi degil diyorum kötü cümle kurdugunda kızmak yerine üzüldüğümü böyle yaptığında canimin acıdığını vs söylüyorum eşime yapamiyo çünkü eşim sert bi şekilde uyardı ve daha yapmadi bende yumuşak duruyorum sanırım az önce sinirlendi ve kafama vurdu bende dayanamadım ve eline bacagina vurdum ilkkez ve vicdanen çok huzursuzum şiddeti şiddetle uyarmak aptallık ama ne yapsam olmuyo sadce bana böyle kötü söz soyluyo ve vuruyo dışarıya falan değil tek bana ben çünkü konuşarak hallediyorum hafif davranıyorum oda haliyle şımarıklık ediyo ne yapicami şaşırdım destek almayı düşünüyorum pedegogtan