Feyekum 500 ₺ veriyim diyorum hediye alsam dandik beğenmez iyiler de bin 500 oyi diye düşünüyorum sizce ne yapmalıyım
liplimonlusoda Feyekum 300 400 500 liraya english Home madame cocada çok güzel dekoratif ürünler mevcut
Beyninizikullanmakucretsizdir Bu tarz bir kahvaltı takımı alabilirsiniz fiyatı da uygun bütçenizi çok zorlamaz.
bebitonunannesi_ Feyekum valla iyi para ,biri böyle yapsa sevinirim ben.Bizimkiler 100 veriyorda ev hediyesine sjsj ,kuzenim 100₺lira verdi yengemse 150₺ .Halalarım 200₺ verdi.Ama kuzenim o parayı verince yüzüm kıpkırmızı oldu hiç zahmet etme diyebildim
Feyekum bebitonunannesi_ ne zaman verdiler o.paralqri şimdi paranın değeri yok.omdsn 500 iyi dedim.200 de az birsey alınmıyor
umaydurum Hediye daha iyi olur sanki paradan para genelde çocuklara flan veriliyo ev baksına bilemedim
Feyekum umaydurum evett benim.oturdurdgum semtte 1 2 avm var tabak çanak satan çok güzel.seyler getirmiyorlar dandik
delirmeceler Feyekum hediye çeki daha mantıklı ama 500 de kötü bir rakam değil ev görmesi için önemli olan düşünmek bence