Kızlar merhaba🌸 Ek gıdaya yeni geçtik. 5 buçuk aylık olana kadar sadece anne sütü alıyordu bebeğim ama anne sütü alırken en fazla iki günde bir bezden taşacak kadar kaka yapıyordu. O da çok fazlaydı o ayrı, alerjiden de olabilir o farklı bir konu da😅 Alerjik durumu sebebiyle biraz erken başladık, olumlu katkısı oluyormuş.
Yaklaşık 10 gündür ek gıda tadımları yapıyoruz. Kakası çok azaldı. Bir haftaya yakın bir süre yapmayınca doktora götürdüm fitilden sonra yaptı ama az yaptı yine. Kabız gibi de değil bence. Şöyle ki çişli bez sayıları ve miktarları hala yeterli. Kilo alımı da iyi şükür. Gazı çoğaldı garip bir şekilde sürekli pırt yapıyor😀 Ben büyük tuvaletin azlığını ek gıdaya geçmesine bağladım, tadım da olsa etkiler vücut yeni tanışıyor nihayetinde (dr. önerisi ile zeytinyağı ve su da veriyorum).
Ama bir arkadaşım dedi ki doymuyor olabilir mi?☹️ Böyle bir ihtimal var mı gerçekten sizce? Doktorum hiç bu ihtimal üzerinde durmadı. Emzirme danışmanım da öyle ama huzursuz oldum. Düşüncelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim🥹