fatma95 Selamlar anneler 🤗 Sezeryan doğum yapalı bugün 15 gün oldu fakat dikişin bi karış üstünde ve çevresinde böyle dokununca ağrı değil de acı gibi bi his oluyor normal mi yaşayan var mı?
melek5996 fatma95 normal benim de ilk günler uyuşukluk olduğu içi ağrım yok gibiydi zamanla uyuşukluk geçiyor acıyı hissediyorsun