Brcbrc Oğlum 3 ay 8 günlük uykuya kendi kendine dalamiyor biz salliyoruz kucakta ayakta bebek arabasında yine ağlıyor. Yani şu ana kadar daha bir kere kendi kendine aglamadan uyumadı artık babası da bende yorgun düştük neden böyle sizce
zeynepzeze 4 ay bizde de durum aynı. Kafasını tavana kaldırıp bağıra bağıra ağlıyor gülüyorum artık o haline ☺️ Işığı açınca sakinleşiyor sarılıyorum sonra tekrar emzirip uyutmayı deniyorum