Gunesnil_23 Kızlar kızımda 4.ayda süt alerjisi çıktı bir çok şeyi yiyemiyordum ve kilo alımı da yavaslamisti kontrole götürdüm çok şükür bütün herşeyi iyi kilosu boyu çok şükür alerjimiz de geçti 😘
aylngns Gunesnil_23 ben de şu an diyetteyim. Çok sınırlı sey yiyebiliyorum çoklu besin alerjisinden dolayı. Günden güne kilo veriyorum. Siz ne yiyip ne içiyordunuz? Biz de 6. Aydan gün almaya başladık bu arada. Umarım bizimki de çok sürmeden geçer 😊
Gunesnil_23 aylngns kahvaltıda patates kabak sebze ağırlıklı besleniyordum yeşil zeytin sebze yemekleri