Eysar Derya-Anne ne olacak böyle bilmiyorum inanın kendime yapıyorum.sinir hastası gibi oldum yemin.ederim yani çok ayıp ya bir değil iki değil her gelene böyle kimseyle görüşeceğim artık öyle karar aldım bunda. Sonra kimse gelmesin
Derya-Anne Eysar bir süre sonra vazgeçerler bence çocukların üzerine fazla gitme. Yani ben olsam çocuklarım böyle yapıyorlar diye kimseyle görüşmeme kararı almazdım sanırım ve şimdiye kadar öyle bişey yapmadım 1
Eysar delirmeceler canım ozendikleri kahve değil asla kahve icmezler ama yanındaki ikramliklari kimseye yedirmezler heme. Avucluyorlar daha bir lokma almadan misfr bu hep böyle değişmiyor aynılarını zaten fazla veriyorum yine ayni