zeynepalyaaa yapmayın öyle hatalar. Kızım 20 aylık. Uyumayan bir bebe doğduğundan beri. Doktorumuz bize gelişiminde sıkıntı yaratacağını, bu damlayı kullanabileceğimizi söylemişti. Kızım o zaman 8 aylıktı. Ama biz almadık. Çocuğun yapısı bu uyumuyor maalesef. Siz de almayın. Çok faydalı olacağını düşünmüyorum. Trendyolda hepsi burada da yorumlarına bakabilirsiniz en fazla.