Arkadaşlar bebeğim 5 aylık bugün kontrolde 4.aydan beri 500 gr almış sizce normal mi önce hiç 800 gr altında almamıştı çişli bezleri de eskisi gibi dolmuyor ama günde en az 4 kez yapıyor kakası da aynı şekilde düzenli huzursuzluğu da yok sizce doymayla ilgili bir sıkıntı var Mı