Tugbaduru4 Bir hafta oldu 3buçuk aylık bebeğime sma optiproya geçtik ilk başta güzeldi ama iki gündür çok ıkınmaya başladı kakasınıda yapıyor her gün aslında ama acaba mamadan dolayımı oldu comfortumu denesem bide yoksa alışırmı biraz zaman geçince
TeomaninAnnesi Tugbaduru4 bizde önce ondan aldik yavrum uykusunda bile ıkındı. Sonra comfort aldık o iyi geldi. Arastirdigimda digerinin zTen gaz yaptigini okudum.
hlmshn 6 aylık olduk hiç değiştirmedik doğduğundan beri ama hiç bir problem yaşamadık. Ve içeriği en temiz mamalardan içiniz rahat olsun